January 15, 2016

My decision to leave Cambodia

// After being in Cambodia for 10 days, I was done. I had been on the road for about 3 months now and I didn't feel good. Like, you know that passion for traveling and adventures? That you just can't wait to see a new place and everything that you see is absolutely wonderful? In the past weeks in Cambodia I lost that feeling. Everything I did felt forced and honestly, after Vietnam I was having such a hard time enjoying my time in Cambdia. I did have fun and I still met amazing people there too, but I just wasn't as happy as I could've been. So what I needed was someone to remind me that this is my trip and I can do whatever I fucking want and if I'm not happy, I should do something about it. So I did and I decided to change the country and join some friends that I met in Vietnam and to put it simply, I took a little vacation from my vacation. After making the decision I got that travel excitement back again and I love this feeling! I'll definitely return to Cambodia when the time is right, but for me it just wasn't now. New adventures await!



10 päivää Kambodzassa olon jälkeen mulle riitti. Olin ollut melkeempä tasan 3 kuukautta reissussa ja iski paha olo. Kambodzassa kadotin sen intohimon, innostuksen ja odotuksen, jotka mulla liittyi matkustamiseen ja seuraavan kohteen suunnitteluun. Kadotin sen tunteen, kun en malta odottaa seuraavaa kylää, kaupunkia ja maata ja kaikki mitä näen on kaunista. Kaikki, mitä tein tuntui pakotetulta ja rehellisesti sanottuna Vietnamin jälkeen oli todella vaikeeta nauttia Kambodzasta ja kaikesta siitä, mitä maalla olisi ollut tarjottavana. Mulla oli hauskaa ja tapasin edelleen upeita ihmisiä, mutta en vaan ollut niin onnellinen kun olisin voinut olla. Tällä hetkellä vaan tarvitsin jonkun muistuttamaan, että tää on mun reissu ja mä voin tehdä tällä reissulla just sitä, mitä lystään. Jos en ole onnellinen, mun pitäisi tehdä asialle jotain. Yhden puhelun jälkeen näin mä teinkin ja päätin vaihtaa yhdessä päivässä maata kokonaan. Päätin liittyä Vietnamissa tapaamieni ihmisten seuraan ja pitää näin yksinkertaisesti sanottuna hieman lomaa mun lomasta. Heti tän päätöksen jälkeen sain takasin sen reissuinnostuksen, jonka olin kadottanut ja olo on nyt tosi jees. Palaan varmasti takaisin Kambodzaan kun aika on oikea, mulle se vaan ei ollut just nyt. Uudet seikkailut odottaa taas!

No comments:

Post a Comment